Home / FoE / FoE i… cnc / FoE i… cnc – część 3

FoE i… cnc – część 3

Bazowe elementy modelu

W tym miejscu rozpoczynamy tworzenie naszej dokumentacji 2D modelu ratusza. Wykonamy ją w postaci tabeli. Dla każdego elementu przedstawimy jego rysunek w formacie svg oraz kodu elementów i ścieżek, które ten obraz tworzą.

Bazowe elementy modelu to zwykle te jego części, które formują konstrukcję wewnętrzną. Zwykle są one niewidoczne lub prawie całkowicie niewidoczne. Jednak określają położenie kolejnych elementów. Gdy posiadają szczeliny wpustowe, to sprawiają, że cały model znajduje swoje dodatkowe usztywnienie i powiązanie.

Zestawienie tych elementów powinno dać efekt jak niżej.

Zwróćmy uwagę, że zastosowanie szczelin wpustowych i otworów kwadratowych i okrągłych, jednoznacznie określiło sposób łączenia elementów ze sobą. Utworzyło też miejsca lokalizacji cokołów pod kolumny.

Autor: Ian Bosweek

(to zbiorowy nick członków Gildii Python Designers grającej na świecie D)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *